ÜGYFÉLKAPCSOLAT-KEZELÉS (CRM)

A CRM (Customer Relationship Management) egy olyan ügyviteli megoldás, amely mindenre kiterjedően kezeli a cég ügyfeleinek adatait, és rendszerbe foglalja az értékesítéssel, marketinggel, ügyfélszolgálattal és projektkezeléssel kapcsolatos folyamatokat.

CAS genesisWorld

A német KKV szektor vezető CRM rendszere jól kidolgozott, sokoldalú funkciókat kínál, amelyek az egyes moduloknak és bővítéseknek köszönhetően tetszőlegesen az Ön igényeinek megfelelően alakíthatóak.

  • Az összes osztály és munkatárs egyetlen rendszeren keresztül kapcsolódik egymáshoz.
  • Strukturált és automatizált munkafolyamatok.
  • Rugalmasan alakítható, a munkahelyektől, telephelyektől és országhatároktól függetlenül.
  • Kronologikusan felépített ügyfélkartonok.
  • Marketing és értékesítés célcsoportoknak megfelelően.
  • Az összes releváns információ a munkatársak rendelkezésére áll.
  • Nyomon követhető projektmenedzsment: erőforrás- és ráfordítás-tervezés, valamint idő- és költségkövetés.
  • Aktuális kiértékelések és hatékony kontrolling.

Microsoft Dynamics CRM

A Microsoft Dynamics CRM ügyfélkapcsolat-kezelési megoldással sikeresebbé teheti értékesítési tevékenységét, kiemelkedő színvonalú vevőszolgálatot biztosíthat, és megalapozott, gyors döntéseket hozhat.

Megoldásaink:

  • Kereskedelmi modul
  • Marketing modul
  • Vevőszolgálat/Ügyfélszolgálat/Szerviz
  • Integráció ERP rendszerrel