ÜGYFÉLKAPCSOLAT-KEZELÉS (CRM)
A CRM (Customer Relationship Management) egy olyan ügyviteli megoldás, amely mindenre kiterjedően kezeli a cég ügyfeleinek adatait, és rendszerbe foglalja az értékesítéssel, marketinggel, ügyfélszolgálattal és projektkezeléssel kapcsolatos folyamatokat.
CAS genesisWorld


A német KKV szektor vezető CRM rendszere jól kidolgozott, sokoldalú funkciókat kínál, amelyek az egyes moduloknak és bővítéseknek köszönhetően tetszőlegesen az Ön igényeinek megfelelően alakíthatóak.
- Az összes osztály és munkatárs egyetlen rendszeren keresztül kapcsolódik egymáshoz.
- Strukturált és automatizált munkafolyamatok.
- Rugalmasan alakítható, a munkahelyektől, telephelyektől és országhatároktól függetlenül.
- Kronologikusan felépített ügyfélkartonok.
- Marketing és értékesítés célcsoportoknak megfelelően.
- Az összes releváns információ a munkatársak rendelkezésére áll.
- Nyomon követhető projektmenedzsment: erőforrás- és ráfordítás-tervezés, valamint idő- és költségkövetés.
- Aktuális kiértékelések és hatékony kontrolling.
Microsoft Dynamics CRM
A Microsoft Dynamics CRM ügyfélkapcsolat-kezelési megoldással sikeresebbé teheti értékesítési tevékenységét, kiemelkedő színvonalú vevőszolgálatot biztosíthat, és megalapozott, gyors döntéseket hozhat.
Megoldásaink:
- Kereskedelmi modul
- Marketing modul
- Vevőszolgálat/Ügyfélszolgálat/Szerviz
- Integráció ERP rendszerrel